Uff.

ja, uff. pust och stön.
Idag är en lite jobbig dag må jag påstå. Lördag och jag är sleten som en grek.
Det känns skönt att man redan har planer för kvällen, och att dom innehåller att sitta här hemma och inte göra speciellt mycket mer än att vara social och umgås med gott folk. :D

Gårdagen var riktigt riktigt trevlig bara den med, absolut. Fy fasen så gott det var med öl igen :o (A)
Tog mig först en cykeltur ner mot stan för att vara med Patrik, kom ifatt honom vid slotstorget efter att han promenixat hem ifrån jobbet.
När vi är sisådär 200m ifrån hans hus så säger karln "jahaa, jag hoppas du är hungrig i alla fall? :D:D:D"
aah wtf? tänkte jag som precis kastat i mig 4 korvar med bröd och säger det.
"ah men vafan, dom hinner försvinna. vi ska hem till morsan och käka tacos om 1-1½h så"

SWEEET! :D
ovanligt att det äts tacos hos familjen Andersson (ja, kommer inte på vad mor heter i efternamn..) på fredagar. naaj, inte direkt ;D
men såklart man  ställte upp på det ;D

så var vi kvar där hemma hos mamma Cattis till ~23, gick hem till patrik igen, kastade i oss några öl till och en whiskey till. Ringde över Limpen och så vart det chill ute.
Först upp på Mingel&Bar på en öl, sen till Goa på en öl och så hem till Patrik ett tag igen sedan hem och sussa.

Det vart inte överdrivet med öl igår, men fasen så dom sitter i kroppen idag :| bah ^^

Kommentarer
Postat av: aline

rolig du är som börjat blogga igen :) dutti pojke.

2008-04-19 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback