hemifrån

Jag lyckades ta mig utanför min egen lägenhetsdörr idag! \o
Mycket värt!

Jag lyckades få min käre kusin att vi skulle ner på classes och kolla efter tvutkabel åt honom för han frågade när jag skulle fixa det åt honom.
Jag satt bara hemma igår och hade aptråkigt ungefär, så därför tyckte jag nu på en gång så jag får komma hemifrån.
Tack för det :D

Men väl nere på classes så hittade jag dock inge kablar som funkar för hans sepe s-video utgång ;|
Ska ta en diskussion med nördpatrik och se om han har någon liten en ligger hemma eller har koll på hur det skall lösas.
Annars får Marcus ta och köpa nytt gfx eller tv. vilket som ;> eller, varför inte både och? :p

Snäll som han är så bjöd han på finmiddag också.
Lax och, ja okej, inte jätte fin men.. mackaroner. ;> Han orkade inte åka och köpa potäter sa han.
Men jag vart mätt och tyckte det smakade bra.
Men "storkock" som han är själv så vart han inte nöjd.

Nu sitter vi mest bara rätt upp och ner hemma hos honom och väntar på att hockeyn ska börja.. Det är ju några timmar kvar :p

tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag försöker Niklas ;p

Postat av: sussie

Lax och MAKARONER ?! Och han tycker om fiskpinnar med KETCHUP ?! Snart gör han pizza med sina favoritgodisar på.

Stackars sate . :(

2009-01-05 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback