wunderbaum!

aohwts! Fan, det här är ju nästan helt galet.
Helt galet underbart!
Jag börjar gilla det nyktra livet ruskigt mycket! <3

JO! Det är saaant!
Men, jag kommer ju aldrig att ge upp ölen, det lär jag väl aldrig klara av ;o (vill man så går det! men, varför?)
Men ja, nyykter helg igen och det känns så bra! Lider inte för fem öre. Även fast folk försöker tjöta med en, ringer när dom är fulla och dryga och undrar vad det är för fel bara för man är nykter ;o :p

Idag var det ju dagen med stort D ! :D
Barnvakt åt systerson Theo <3 :D
Första gången ever jag, helt själv, var barnvakt åt en liten unge. :o Men det gick sååå galant så! :D
Kan ju vara för att Theo är så jävla underbar som han är, och är så kär i mig så :D
En dust hade vi, när vi busade och han skulle bitas, jag sa ifrån och han högg tag ändå och bet, verkligen bet. -kollar armen- ja, saftiga bitmärken :D

Sen två andra mycket fina händelser under dagen/kvällen.
1. Brynäs vände och vann hemma över Frölunda. 0-1 till 3-1. Mycket värt! \o Så, den kan ju Emma få fundera på ett tag ;>

2. Manchester United. Dimitar Berbatov. Vilken lirare Sir Alex har draig in i laget. Att han vann den där dragfajten till slut. Så bra! Nickar in bollen i den 90e minuten på ett inlägg ifrån Carlos Tévez.
1-0, matchen enda mål, vinst vilket innebär Serieledning! \o Helt underbart! :D

Så, inatt lär man sova gött! :D

puss på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback