boff.

Boooya!

Nu är det måndagkväll, imorgon tisdag och dags för jobb igen efter långledigt.
Hua. Jag vill jobba fulla veckor! Börjar ana oråd(?) över min lön och hur jag ska klara mig på pengarna när räkningarna är betalda..
Det här är fan inge bra eh! ;o

Men saken är ju endå den också att jag har lite bättre timlön nu än jag hade på förra jobbet, och jobbar lite längre om dagarna.. Oftast.. När jag jobbar :)

Men nu har det varit ledigt fredag och måndag två veckor i rad.. Det känns inte nå lovande ;o Det är ju en och annan tuss som försvinner lix ;|
Jag hoppas på det bästa! Fjällenresan nu på torsdag kan nog göra att jag spar in en och annan krona då resa, boende, mat och allt är betalt av firman.. :)

Jaja, det ordnar sig säkert!

- -

Jag tycker inte om den känslan jag har haft i kroppen de senaste två-tre dagarna.
Känslan över att vara, eller åtminstonde känna sig, ensam.

huvaligen..
Men kan bli bra med jobb på det, så man inte får så mycket tid över till att tänka.

yeah yeah.

låttips: Stone Sour - Through The Glass

Kommentarer
Postat av: bella

PUSS!

Postat av: Emma

Jag kommer och håller dig sällskap snart. <3

2009-03-24 @ 12:52:20
Postat av: Anonym

bra låt niklas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback