LTNS.

Oj oj... Nu var det verkligen länge sedan det plinkades ner några bokstäver på det här stället..
Men äh, vad tusan.. Det har väl inte hänt någonting speciellt, jag har inte haft ork, tänkt på det, eller bara haft fullt upp med jobb i veckorna och därmed ingen ork att sätta nå fotmärken här efter det.

Kan inte ens samanfatta vad jag gjort sen senast, så jag först och främst inte ens vet när det var :p då jag var här senast alltså.. Men äh. Who gives a fuck?

Har i alla fall varit säng och soffliggande sen i Lördagsnatt då jag kom hem ifrån krogen och la mig.. Spydde halva natten, trodde ju då självklart att det berodde på "för mycket" alkohol, men så kan fallet inte ha varit.. Då jag fortsatte spy halva dagen och fick feber.. Så Jävligt lyckad tajming att bli magsjuk/få feber i samband med att man kommer hem ifrån krogen ungefär.. Kände inte av det ett dugg tidigare på dagen heller. Det som känns så skumt..

Men ja, hela söndan låg jag i sängen.. Så fort jag försökte äta eller dricka kom det upp igen bara.
Feberyra.. Alltid lika underbart.. Svettas och fryser om vartannat..

Men idag har det varit lugnt.. Lite svettningar imorse bara.. Men nu på eftermiddan/kvällen så har det kännts bra.. Varit utanför lägenhetsdörren för första gången idag sen lördagsnatt också.. DET om något var skönt!

Tog en sväng till Willys för lite handling och pantning... 65:50:- i pant. Och då lämnade jag 3 vanliga påsar med burkar hemma.. bam bam! StordrickarN! I och för sig två av de påsarna jag tog med idag var pappkassar, med bara 1½-2L flaskor :)

tihihi.

Jaha... Natta är och jobbar, jag sitter och lyssnar på Brynäsmatchen på sr.se/hockey och lirar NHL 11 på xboxen.. :)

Inväntar väl mest klockslaget 20:45 för unitedmatch.. Sen försöka sova i tid och upp till jobbet imorgon om man är välkommen :>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men inte fan heter jag natta

2010-12-07 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback