Delade känslor.

Ja ni mina kära.
Det här med att ta beslut är ju långt ifrån min starka sak, det vet vi alla som känner mig om.
Nu de här två senaste dagarna (igår och idag) har varit två utav de värre, gällande att just bestämma sig.
Att ta ett beslut.
Eller. Själva beslutet har inte varit svårt alls. Det har hela tiden varit självklart. Men att ta det, att ta upp det.
HUA! Så jobbigt det har varit.

Men nu är det gjort, åt alla håll.
Och att i en sådan här situation få alla parter att bli nöjda, känns som en omöjlighet. Tyvärr.

Men att få ett erbjudande om fast anställning med början redan nu på måndag, går inte att säga nej till, hur elak jag än känner mig emot min nuvarande arbetsgivare, genom att sätta dom på pottan, i skiten rent ut sagt.

Så, nu är det gjort. Pratat med båda parter. Snabbt ska det gå, tydligen.
Jag är förbannat nöjd åtminstonde. :)

Så, from. måndag. Fast jobb, även över vintern alltså, på gamla arbetsgivare AB Gävle Cisterplast.
Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Fan vad skönt :) hoppas verkligen det gäller hela tiden! Kram från syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback