Oj.

Tja tja bloggen!

Jag vet att ni alla saknat mig, har mått dåligt och kanske till och med börjat funderat på riktigt om jag dött eller något.
Men nu kan ni alla andas ut. Jag lever! Jag finns och jag mår bra! :)
Det har bara varit fullt upp.. Eller.. Mja, kanske inte.. Men.. Jag har bara inte orkat engagera mig i att skriva blogg. Jag kände lite så att Hanna W tog över min tron som toppbloggare och tappade därmed den mesta energin.. Men nu när alla sett vilken dåre hon verkligen är efter hennes vistelse i BB, då nu hoppas jag få tillbaka mina kära läsare igen :)


Vad har dä hänt sen senast?
Mja. Inte mycket alls. Jobbet har glidit på som vanligt här hemma på firman 07-16, gått en ADR-kurs som steg 1 i tungtrafikskort.. Alltså, körkort för lastbil.
Började i tisdags teorin för densamma och det är fan inte bara som med B-kortet. Liiite mer att kunna nu. En hel del. Mer specifikt om HUR saker och ting på fordonet fungerar osv..

Men nej. Slut på lunch snart. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

You are the best! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback